מהו המרכיב החשוב ביותר בעסק שלכם, במידה ואתם מבקשים ליצור קשרים חכמים עם כמה שיותר אנשים, ולדעת שתמיד כולם מקבלים מענה מתאים? מעבר לכך שאתם צריכים לבחור בכוח אדם מוצלח, אתם זקוקים גם לתשתית תקשורת טובה ואיכותית.
אין זה מפתיע לגלות עד כמה מרכזיות לעסקים הפכו להיות מבוקשות במשך שנים ארוכות. השורשים של המרכזיות הללו הן עוד בימי ראשית הטלפון – כאשר העסקים היו הראשונים להצטייד בטלפונים, ובעקבותיהם נוצרו מרכזיות לעסקים שאפשרו לעסק להיות מקושר גם למקומות רחוקים. מאד ומתמיד היו העסקים חלוצי התחום, ואין זה מפתיע לגלות שגם היום אנו מוצאים מרכזיות לעסקים מדגמים חדשים שחודרים קודם כל לשוק העסקי.
מה המרכזיות מאפשרות לעסק לקבל?
- קווים רבים במקום אחד – התפקיד הבסיסי של מרכזיות לעסקים, הוא לאפשר לכם לקבל מספר גבוה של קווי טלפון שונים עם שלוחות שונות, כאשר בסופו של דבר הלקוח מתקשר למספר טלפון אחד ומשם יכול להיות מנותב למגוון יעדים – בין אם דרך מענה אנושי או דרך ניתוב אוטומטי. כיום חשוב לציין שמדובר אפילו על מרכזיות לעסקים אשר יודעות לבצע ניתוב אוטומטי לפי המיקום הגיאוגרפי של הלקוח – וזוהי תרומה משמעותית.
- שליטה ממקום אחד – יתרון חשבו מאד של מרכזיות לעסקים על שיטות אחרות, הוא בכך שהן מאפשרות למנהל לקבל שליטה מלאה על כל תשתית התקשורת במקום העבודה שלו. במיוחד הדברים אמורים במרכזיות הIP החדשות, שמאפשרות שליטה מאלה דרך יישומי מחשב, ומעקב נוח, קבלת דו"חות סטטיסטיים, ועוד שפע של יתרונות.
- התאמה למגוון עסקים – חשוב מאד לציין שכיום, כאשר מדובר על התאמה של מרכזיות לעסקים, הדבר לא מוגבל רק לעסקים הגדולים. הקדמה הטכנולוגית היא שמאפשרת לעסקים רבים, גדולים וקטנים כאחד, להשתמש במרכזיות מסוגים שונים בהתאם לאופי העסק.
ומה המרכזיה שמתאימה לכם?
נכון שלא פעם אתם עומדים ומתלבטים, אילו מרכזיות לעסקים יוכלו להתאים באופן ספציפי עבור העסק שלכם? חשוב מאד לפנות לחברה שמתמחה בתחום של מרכזיות לעסקים, ולאחר שהיא תכיר את העסק שלכם, היא תוכל לבצע עבורכם את כל ההתאמות הנדרשות.